Εγώ, γεννήθηκα μόνο για εκείνο τον ένα..


Απόλυτα και κτητικά απο εμένα για εμένα.
Γεννήθηκα για να είμαι η φλόγα που τρεμοπαίζει στο φαναράκι που μεταφέρει το παιδί απο την εκκλησιά στο σπίτι του.
Γεννήθηκα για να είμαι η Πανσέληνος.
Για να γίνω το μονοπάτι αγγέλου που σκόνταψε στην λάσπη.
Για να γίνω το κλειδί στην πορτα που επέλεξες.
Για να γίνω η παλίρροια που θα καταπιεί τους πόνους σου.
Για να γίνω η κραυγή σου στο “σώπα” των άλλων.
Για να γίνω η σιωπή σου στο “μίλα”.
Για να γίνω το “όχι” στα παράλογα θέλω σου.
Για να γίνω το “ναι” σου στα δύσκολα θέλω σου.
Για να γίνω το φυλαχτό στο στήθος σου.
Για να γίνω η ρίζα της επιστροφής σου.
Για να γίνω εκείνη που θα σε σπρώξει απο τον γκρεμό όταν φοβηθείς το ύψος.
Για να γίνω η κρυψώνα  τις σπασμένες μέρες σου.
Για να γίνω η ελπίδα στους νεκρους σου στόχους.
Για να γίνω το τοίχος στην έπαρσή σου.
Γεννήθηκα για να σε γεννήσω και να ξαναγεννηθώ απο άνθρωπος, μητέρα.
Να σπάσω το σώμα μου στα δυο και να αφήσω την ψυχή μου ελεύθερη να σε φροντίζει πάντα….στην σκιά σου….

http://wp.loveletters.gr/%CE%B5%CE%B3%CF%8E-%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%AD%CE%BD%CE%B1/
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου