Για σένα μαμα...ξέρεις εσυ...


Η μαμά μας, είναι ο άνθρωπος που μας αγαπά όσο κανείς.

 Είναι εκείνη που μας ξέρει πριν ακόμη κάνουμε την εμφάνισή μας στον κόσμο,
που φυλάει σα φυλαχτά τις αναμνήσεις που είναι για ‘μας χαμένες και κρατά την αγάπη της
αμείωτη ακόμα κι όταν γινόμαστε οι χειρότεροι άνθρωποι και ξεσπάμε σε εκείνη.

Η μαμά μας, μας αγαπά πολύ. Και ίσως, να την αγαπάμε κι εμείς το ίδιο πολύ

(κι ας μην της το λέμε συχνά), γιατί…


Γιατί έφτιαχνε τα ωραιότερα γεμιστά, το νοστιμότερο παστίτσιο, τα απόλυτα μακαρόνια με κιμά.

Γιατί ήταν, είναι και θα είναι όσο υπάρχει ο ακούραστος, ακαταπόνητος κυματοθραύστης μας.

Γιατί ξέρει πριν από εμάς τι χρειαζόμαστε και πότε και το προσφέρει πριν καν το ζητήσουμε.

Γιατί δεν παραπονιέται ποτέ κι ας είναι πτώμα απ’ την κούραση.

 Γιατί πάντα ξέρει πού είναι αυτό που χάσαμε.


Γιατί μας έμαθε να αγαπάμε χωρίς ανταλλάγματα.

 Γιατί στύβει πορτοκαλάδες και μας πιέζει να τις πιούμε αμέσως, πριν χάσουν
τις βιταμίνες τους. Κι ας γίναμε 35 χρονών.

Γιατί δεν υπάρχει μέρα που να περνάει χωρίς να μας σκέφτεται.

Γιατί μυρίζει σαμπουάν και απορρυπαντικό πιάτων και κεφτεδάκια και μαμά μαζί.

Γιατί όταν όλα πάνε στραβά, ξέρεις ότι θα είναι εκεί για να σε κοιτάξει στα μάτια και να σου πει να μην ανησυχείς.

 Κι εσύ, μαγικά, κάπως, θα την πιστέψεις. Και όλα θα περάσουν.

Γιατί μας δίδαξε να αγαπάμε τον εαυτό μας.


ΑΛΛΆ.....


Σήμερα, θέλω να μιλήσω για τη δική μου μαμά. Για όσα δεν της είπα τόσα χρόνια.

Αποφάσισα να της τα γράψω. Καμιά φορά, εμείς τα παιδιά, δε λέμε σ'αγαπώ στη μαμά μας, όταν μεγαλώνουμε.


Οι πράξεις μας όμως το μαρτυρούν. Πάντα πίστευα, πιστεύω και θα πιστεύω, ότι μάνα είναι μόνο μία. Από εκείνη ερχόμαστε.

Σε εκείνη οφείλουμε ότι υπάρχουμε. Σε εκείνη οφείλουμε τα πάντα. Την συμπεριφορά μας, το ήθος μας, τις σχέσεις μας με τους άλλους ανθρώπους.


• Αγαπώ τη μαμά μου γιατί, από την ώρα που γεννήθηκα κι εγώ κι ο αδελφός μου, δε μας αποχωρίστηκε ούτε μισό λεπτό.

• Αγαπώ τη μαμά μου γιατί, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στη ζωή της, ήταν με το χαμόγελο στα χείλη.


• Αγαπώ τη μαμά μου γιατί, μπορεί να έχω γίνει 35 χρονών, την κοιτάω και τη νιώθω σα να είμαι 5.

• Αγαπώ τη μαμά μου, γιατί βρίσκει πάντα τη δύναμη να μας εμψυχώσει και να μας ενθαρρύνει στη ζωή.

• Αγαπώ τη μαμά μου, γιατί πάντα είναι εκεί να μας ακούσει. Ό,τι ώρα και να είναι.

• Αγαπώ τη μαμά μου, γιατί θα ήθελα κι εγώ να γίνω μαμά σαν κι εκείνη.

• Αγαπώ τη μαμά μου, γιατί είναι αναντικατάστατη.


• Αγαπώ τη μαμά μου, γιατί ξέρω από τώρα ότι θα γίνει μία υπέροχη γιαγιά.

Σαγαπώ μαμα γιατί....αν δεν υπήρχες εσύ, δεν θα υπήρχα ούτε εγώ.

Έμεις θα είμαστε πάντα ένα!

Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου