Έτσι έζησα μια ολόκληρη μέρα χωρίς κινητό! (Δυσκολεύτηκα αλλά τα κατάφερα)

Θα ήθελες να κοιμηθείς περισσότερο; Εύχεσαι να είχες περισσότερο χρόνο μέσα στη μέρα σου; Θα ήθελες να απολαύσεις τον κόσμο γύρω σου; Κλείσε το κινητό σου για μια μέρα και θα δεις τι θα συμβεί.

Εγώ είπα να το κάνω για μια μέρα και παρακάτω ακολουθούν όλα όσα έζησα μακριά από την ορθογώνια αυτή συσκευή που έχει γίνει η προέκταση του χεριού μου. Με μια λέξη ένιωσα την απόλυτη ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ.

Κατά τις 7:30 το ξυπνητήρι μου (έβαλα κανονικό ξυπνητήρι, από αυτά τα παλιά που έχουμε ξεχάσει πώς λειτουργούν) χτύπησε και αμέσως ένιωσα σαν να βρίσκομαι μια δεκαετία πίσω όταν με ξύπναγε το συγκεκριμένο ξυπνητήρι για να πάω στη σχολή. (Συγκίνηση και δέος)! Αυτό που θα έκανα συνήθως θα ήταν να πάρω το κινητό μου και να κοιτάξω email και μηνύματα, να τσεκάρω το facebook, το instagram, το twitter, το pinterest και όλα τα σχετικά.

Αντί για αυτό σηκώθηκα κατευθείαν από το κρεβάτι, έκανα ένα ντους, ντύθηκα, έφαγα το πρωινό μου, έφτιαξα καφέ, άνοιξα το λάπτοπ και έκανα τις δουλειές μου απολαμβάνοντας ταυτόχρονα τον καφέ μου. Λίγο αργότερα -κατά τις 10- έφυγα για το γραφείο μου πιο χαλαρή και ήρεμη καθώς ξύπνησα και έκανα όλα όσα έπρεπε να κάνω ήρεμα και ωραία.

Ας επιστρέψω, όμως, λίγο στη διαδρομή προς το γραφείο. Αυτό που κάνω συνήθως είναι να παίρνω τη μαμά μου τηλέφωνο για μαι 15λεπτη συζήτηση, να παίζω παιχνίδια στο κινητό ή να ακούω μουσική. Αυτή τη φορά δεν έκανα τίποτα από όλα αυτά. Απόλαυσα τη διαδρομή όπως δεν το είχα κάνει ποτέ και το περίεργο είναι πως μου άρεσε…


Η μέρα μου στο γραφείο ήταν αρκετά εποικοδομητική χωρίς κινητό. Χρησιμοποιώ που χρησιμοποιώ το laptop μου μέσα από το οποίο μπορώ να κάνω τα πάντα και να μιλήσω και με όποιον θέλω. Γιατί να χρησιμοποιώ και το κινητό μου; Στο τέλος της εργασιακής μου μέρας συνηδειτοποίησα πως το κινητό δεν μου χρειάστηκε καθόλου. Ακόμα και με το αγόρι μου μπορούσα να μιλήσω online.

Mόλις επέστεψα στο σπίτι κατά τις 7 το απόγευμα το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ανοίξω την τηλεόραση (πράγμα περίεργο καθώς η τηλεόραση είναι το τελυταίο πράγμα που σκέφτομαι όταν έχω το κινητό μου). Αφού έφαγα το βραδινό μου χωρίς να παίζω ταυτόχρονα Quizdom στο κινητό και απολαμβάνοντας κάθε μπουκιά, έβαλα να παίξει ένα επεισόδιο House of Cards.

Αντί να μου αποσπούν την προσοχή τα μηνύματα που συνήθως έρχονται σαν βροχή στο κινητό, όλη μου η προσοχή αφιερώθηκε στο σήριαλ. Χωρίς facebook και email να με κρατάνε ξύπνια, με πήρε ο ύπνος κατά τις 10 το βράδυ. Μπορεί το αγόρι μου να με σκούνταγε κάθε 5 λεπτά αλλά τα μάτια μου (που άλλες φορές ήταν καρφωμένα στην οθόνη του κινητού μου) έκλειναν ξεδιάντροπα.

Λίγο αργότερα βρισκόμουν στο κρεβάτι και έπαιζα ένα παιχνίδι γνώσεων που έχουμε εφεύρει με το αγόρι μου (αυτό το παιχνίδι κρατάει όσο θέλουμε εμείς και έτσι είπαμε να παίξουμε 2-3 γύρους των 5 λεπτών ο καθένας πριν κοιμηθούμε). Κοιμήθηκα κατά τις 11 σαν πουλάκι χωρίς να έχω τίποτα να με καθυστερεί. Το επόμενο πρωί ξύπνησα πάλι με το παλιό, αγαπημένο ξυπνητήρι των φοιτητικών μου χρόνων και αντί να πιάσω το κινητό μου, σηκώθηκα και κατευθύνθηκα προς τη ντουζιέρα. Τελικά όλα είναι πολύ καλύτερα χωρίς κινητό. Τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα είναι πολύ σημαντικό να το βάζουμε σε ένα συρτάρι και να το αφήνουμε εκεί για 24 ώρες. Έτσι μπορούμε να απολαμβάνουμε καλύτερα όλα αυτά στα οποία καθημερινά δεν δίνουμε σημασία.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου