Burger με 260 θερμίδες γίνεται; Και όμως γίνεται!

Θέλεις να φας κάτι “βρώμικο” αλλά υγιεινό; Σου έχω την λύση!

Αν κάτι μου λείπει ή αν θέλεις αν κάτι λαχταράω είναι διατροφικές παρατυπίες.

Έρχονται βράδια που τα “βρώμικα” φαντάζουν οπτασίες και πέφτω σε μελαγχολία! Αλλά επειδή όποιος ψάχνει βρίσκει, έτσι και εγώ ανακάλυψα το Burger με τόνο που σου δίνει την εντύπωση ότι τρως απ’έξω αλλά συγχρόνως είναι υγιεινό, με λίγες θερμίδες – μόλις 260 – και πλούσιο σε κάλιο και μαγνήσιο. Το καλύτερο είναι πως μπορείς να αντικαταστήσεις τον τόνο με κοτόπουλο ψητό ή βραστό, αρκεί να έχεις λίγο χρόνο παραπάνω στη διάθεσή σου.

Εγώ το φτιάχνω στις “ελεύθερες” μέρες μου – αυτές που δεν τις πολιορκεί με τον βούρδουλα ο trainer και με τις ευλογίες του μπορώ να κάνω τα δικά μου!

σ.σ Είναι ιδανικό ακόμα και για βραδινό!

Θα χρειαστείς

1 ψωμάκι για χάμπουργκερ

1 κουταλιά τόνο σε λάδι

1 φύλλο μαρούλι

1 ροδέλα κρεμμύδι

1 φέτα ντομάτα

Για τη σος

2 κουταλιές του γλυκού ελαιόλαδο

1 κουταλιές του γλυκού ξίδι

1 κουταλάκι του γλυκού βαλσάμικο

Λίγο πιπέρι

Πώς θα το φτιάξεις

Βάζεις όλα τα υλικά για τη σος στο μπλέντερ  και την προσθέτεις  μαζί με τα υπόλοιπα υλικά – τόνος, κρεμύδι, μαρούλι, ντομάτα – στο ψωμάκι. Μη βάλεις αλάτι ούτε στα λαχανικά ούτε στη σος, γιατί ο τόνος είναι αρκετά αλμυρός. Αν σου περισσέψει σος μπορεί να διατηρηθεί στο ψυγείο για 3 ημέρες.


Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου